Nyheter

22.09.2018 12:27
Missa inte årets partävling till helgen!
29.08.2018 20:16
På grund av jordaxelns lutning och kommande position i omloppsbanan runt solen ;P  så kör vi från och med 3:e september höstdiscen 18.00 på måndagar och onsdagar.   Från och med den 17:e september kör vi 17.30 måndagar och...
16.08.2018 13:15
Wasteland har äran att anordna en deltävling i NDT 2018 Se mer info HÄR
05.08.2018 17:43
Nu startar äntligen del 2 i vårt seriespel på Wasteland! Vi spelar nya Hål 5 & 10, mer info HÄR Höstdiscen startar måndag den 6:e augusti. Vi kör vidare på samma tider så länge ljuset räcker till, d.v.s: Måndagar 18.30 Onsdagar 18.30 Lördagar 11.30   Anmäl er på disc golf...
27.07.2018 12:52
Här lite nytt på banan som gäller resten av  säsongen: ×Hål 5, Par 3, 88m. Hålet har blivit längre med nytt utkast och ny korgplacering. ×Hål 10, Par 3, 83m. Hålet har blivit längre med nytt utkast och ny korgplacering.    
08.06.2018 06:34
Håll i hatten och ladda upp kast armen, för idag kan vi meddela våra kommande tävlingar :)    1/7 - Partävling - Greensome.   21/7 - Klubbmästerskap.   15/9 - Norra Discgolf touren (PDGA tävling).   30/9 - Partävling - 3disc challenge med Vandringpris och...
28.05.2018 15:23
Uppdaterade bankartor finns nu att beskåda här Hål 17 är som bekant numera en lite längre par 4:a.
11.05.2018 20:55
Vi känner oss väldigt glada att nu kunna erbjuda fin fina Wasteland discar till salu.  Allt överskott från försäljningen kommer att användas till att förbättra klubbens anläggning, samt för att bredda klubbens...